W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności:
- Rezerwacji apartamentu Gość może dokonywać on-line na stronie www.villaapia.pl, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zaliczki w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt.
- Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
- W przypadku braku wpływu zaliczki na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
- Pozostałą część należności za pobyt (tj. 70% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
- W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie depozytu w wysokości 300 PLN na wypadek ewentualnych szkód. Depozyt jest zwracany przy wymeldowaniu, po sprawdzeniu stanu pokoju.
- Na życzenie Gościa dostarczamy łóżeczko dziecięce do apartamentu. Potwierdzenie musi nastąpić podczas rezerwacji.
- Istnieje możliwość zabrania ze sobą psa. Za pobyt zwierząt pobierana jest dodatkowa opłata (wg. cennika na stronie internetowej). Gość ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę i jest zobowiązany do zadośćuczynienia tym szkodom. Nieczystości sprząta właściciel zwierzęcia.
Postanowienia ogólne
- Dokonując rezerwacji poprzez stronę www.villaapia.pl, e-mailem lub telefonicznie Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.
- Gość może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania pod numer telefonu znajdujący się w informacji pisemnej umieszczonej wraz z Warunkami w Apartamencie.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować personel. Za usterki powstałe z winy Gościa będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Gościa z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.
- Villa Apia może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
- Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
- Na terenie obiektu jest monitoring zewnętrzny zainstalowany m.in. dla bezpieczeństwa Gości i ich mienia. Wszelkie szkody, dotyczące aut na parkingach, powinny być zgłaszane natychmiast w recepcji, w celu zabezpieczenia zapisów monitoringu zewnętrznego, ponieważ Villa Apia nie odpowiada za szkody (w tym zakresie) wyrządzone sobie nawzajem przez Gości, uprawnionych do korzystania z parkingu.
Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Gościa:
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 10.00., a możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu przed godziną 15:00 należy uzgodnić z przedstawicielem Villi Apia.
- Zatrzymanie apartamentu bez uzgodnień z personelem Villi Apia po godzinie 10.00 będzie traktowane, jako przedłużenie pobytu.
- Na terenie ośrodka wyznaczono bezpłatne miejsca do parkowania.
- Gość zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
- Palenie w apartamentach i na terenie całego ośrodka jest całkowicie zabronione. Gość niestosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą PLN 200 za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie firan i zasłon.
- Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
- Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
- W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 8, Villa Apia jest uprawniona do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
- W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Villa Apia jest uprawniona do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
- Gość, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Villa Apia może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł.
- W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu, drzwi wejściowych , Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.
- Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Gościa należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
- Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- W przypadku przyjazdu z psem właściciel zwierzęcia powinien ze sobą posiadać książeczkę zdrowia bądź paszport z aktualnym wpisem o szczepieniu przeciwko wściekliźnie. Prosimy również o zabranie ze sobą kagańca, a psy na ternie obiektu wyprowadzamy na smyczy. Nieczystości sprząta właściciel zwierzęcia.
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji:
- Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Gościa apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
- Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Gość odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Villa Apia uprawniona jest do potrącenia wpłaconej zaliczki.
- Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
- Jeśli Gość odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
- Zmiana rezerwacji przez Villa Apia jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Villa Apia ma obowiązek zaproponować inny termin Gościowi, a gdy Gość nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Gościowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
- Villa Apia zastrzega sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego) udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego apartamentu. W wypadku braku zgody Gościa na substytucyjny apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Villa Apia ma zwrócić Gościowi wpłaconą przez Niego zaliczkę.
Życzymy miłego pobytu.